News from the trip to England

Aktuální informace od pí uč. H. Jindřichové:

4.den

Náš zájezd se blíží ke konci. Po naložení všech velkých kufrů do autobusu, jsme naši dnešní cestu započali jízdou metrem až ke stanici Tower Hill, kde jsme navštívili hrad Tower. Zde jsou ke zhlédnutí korunovační klenoty nejen současné panovnice Elizabeth II., ale i další panovníků britské monarchie. Cestou přes Tower Bridge jsme pokračovali až k mrakodrapu Shard, ze kterého jsme měli úžasný výhled na celý Londýn. Posledním zážitkem byla plavba lodí až k O2 Aréně. Nyní sedíme v autobuse a míříme cestou domů. Děkujeme cestovní kanceláři Poznání za zprostředkování tohoto krásného zájezdu a průvodci panu Jiřímu Ježkovi za trpělivost, obrovský profesionální přístup, neuvěřitelné nejen dějepisné znalosti a především stálý úsměv na tváři.
Za celý team učitelů: p. uč. Jindřichová, Kubalová, Rybárová, Rybár

3.den
V úterý začal náš den anglickou snídaní formou švédského bufetu. Poté jsme se našim autobusem přesunuli do Wembley, kde nás čekala prohlídka celého stadionu, kde jsme si mimo jiné vyzkoušeli, jak zní ozvěna 30 lidí, když zakřičí Hello Wembley! Po poledni jsme pokračovali již tradiční návštěvou studia Warner Bros, kde se natáčely díly Harryho Pottera. Prohlídka trvala 4 hodiny a stále jsme měli co zkoumat a zkoušet na vlastní kůži.

2. den:
Po krásném spánku naležato v hotelu Ibis Barking jsme ráno vyjeli metrem na nádraží King´ s Cross, kde se točilo nástupiště 9 3/4. Po přehlídce královské stráže na koních jsme se mrkli na nejfotografovanější dveře světa Downing street 10, kde bydlí premiér britské vlády. Odpoledne nastalo slíbené nakupování na vyhlášené Oxford street, kde měli žáci rozchod. Přes známé čtvrtě jako je Soho, Covent Garden, China Town jsme se dostali až k London Eye, kde byl krásný výhled na celý Londýn. Den nám opět hezky utekl.

1. den:
Po noční jízdě a 2 zastávkách jsme v 7:20 projeli Eurotunelem. 6:55 místního času, jsme už byli v Anglii. Před 9 hodinou nás autobus vyhodil v Greenwich parku, kde jsme si mohli stoupnout na nultý poledník a jednou stranou být na východní a druhou na západní polokouli. U plachetnice Cutty Sark jsme prošli více než 200 let starým tunelem pod řekou Temží a londýnským metrem jsme popojeli do čtvrti Westminsteru. Přivítal nás noblesní nově opravený Big Ben společně s parlamentem. Celé město se připravuje na oslavu 70 let vlády královny Elizabety II. , což bylo nejvíce znát před Buckinghamským palácem. Odpoledne jsme strávili v přírodovědném a technickém muzeu, kde žáci vyhledávali informace k vyplnění pracovního listu. Zasloužená večeře už byla jen třešničkou na dortu.

Comments are closed.
Roky
Poslední příspěvky
Ed Sport news INFO
All the latest school sport and grass roots reports on ED Sport. News, reports, analysis and more.
SEE ALL
Latest Posts
View All
Tweets
Please fill all required widget settings!
Contact Info
Praesent quis risus nec mi feugiat vehicula. Sed nec feugiat arcu.